שאלות נפוצות

למי הטבעות של לינקרינג מתאימות?

לאנשים שלא מחכים להזדמנות, אלא יוצרים אותה.

יזמים, אנשי עסקים, מעצבים, משפיענים, אנשי פיתוח עסקי, פרילנסרים, קריאייטיבים וכל מי שמחפש להשאיר רושם מיידי וחכם. אם אתם חיים את החדשנות, מחוברים לטכנולוגיה ורואים בכל מפגש הזדמנות- LinkRing נוצרה בשבילכם.

האם הטבעת עמידה בפני מים?

דגמי הCore והPrestige עמידים לחלוטין בפני מים, רטיבות וזיעה- כך שניתן להשתמש בהם גם בתנאים רטובים. עם זאת, כדי לשמור על הטבעת לאורך זמן אנחנו ממליצים להוריד אותה לפני כניסה למקלחת, בריכה, ים או ג'קוזי.

שימו לב- דגמי הBalance אינם עמידים בפני מים ורטיבות. לכן, אם עמידות בתנאים אלו חשובה לכם אנו ממליצים על דגמי הCore או הPrestige.

האם צריך להטעין את הטבעת?

לא. הטבעת אינה דורשת הטענה או סוללה. זאת מכיוון שהיא עובדת על שדה מגנטי פאסיבי ולא על רכיב אלקטרוני שמצריך חשמל או טעינה.

האם הטבעת עובדת עם כל סוגי הסמארטפונים?

כן. הטבעת עובדת עם כל סמארטפון שתומך בטכנולוגיית NFC.

האם הטבעת עובדת גם אם יש למכשיר כיסוי מגן?

כן, הטבעת שלנו עוצבה במיוחד כדי להצליח להעביר נתונים גם דרך כיסויי מגן- אפילו העבים והעקשנים ביותר!

האם אני חייב אפליקציה מיוחדת על מנת להשתמש בטבעת?

לא. הטבעות שלנו עובדות בטכנולוגיה שאינה מצריכה הורדת אפליקציה מיוחדת. רק להצמיד לסמארטפון והפרטים שלכם מיד יופיעו על המסך.

האם אני חייב שיהיה לי אתר אינטרנט כדי להגדיר את הטבעת?

ממש לא. ניתן להגדיר כל לינק לבחירתכם- כולל עמוד אינסטגרם או טיקטוק, דף פייסבוק, ערוץ יוטיוב או כל פלטפורמה אחרת לבחירתכם.

האם ניתן לשנות את הקישור שעל הטבעת?

בטח. אנחנו יודעים שהחיים דינאמיים, וכך גם LinkRing מתאימה את עצמה אליכם.
בכל רגע שתבחרו, תוכלו לשנות ולעדכן את הקישור שעל הטבעת בקלות.


יש ברשותכם טבעת ותרצו לבצע שינוי? מחכה לכם מדריך לשינוי קל ומהיר בתחתית האתר, או שפשוט תפנו אלינו– נשמח לעזור.

מהם תנאי וזמני המשלוח שלכם?

אנו שואפים להבטיח שההזמנות שלכם יגיעו במהירות ובשלמות. זמני האספקה ​​עליהם מתחייבת חברת השילוח נעים בין 1-7 ימי עסקים- אך ברוב המקרים אינם עולים על 3 ימי עסקים.

עלויות, זמני ושיטת המשלוח יוצגו לפני אישור התשלום. אנחנו מספקים מספר מעקב לאחר המשלוח, ובכל בעיה או שאלה נשמח לעמוד לרשותכם.

האם אפשר לשנות או לבטל הזמנה לאחר ביצועה?

כן, ניתן לשנות או לבטל הזמנה בתוך שעתיים מרגע ביצועה באמצעות פנייה לשירות הלקוחות שלנו בעמוד יצירת הקשר שבאתר ובכפוף למדיניות הביטולים וההחזרות. אל תשכחו לציין את מספר ההזמנה אותו קיבלתם במייל לאחר התשלום.

מה ניתן לעשות אם המידה שהזמנתי לא מתאימה?

ניתן להחליף את הטבעת למידה אחרת, בכפוף לתנאי ההחזרה שלנו כמפורט בתקנון האתר ובקיזוז דמי המשלוח. ההחלפה תתאפשר רק כאשר המוצר במצב חדש, ללא סימני שימוש, ובאריזתו המקורית.

לפני ביצוע ההזמנה, מומלץ להיעזר במדריך לבחירת המידה הנכונה שמופיע בתחתית האתר ובעמודי המוצר.

אם יש לכם שאלה או צורך בהחלפה- אנחנו כאן בשבילכם. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

האם הטבעת אוספת מידע אישי או מתחברת לחשבונות שלי?

לא. לטבעת אין גישה לנתונים רגישים, והיא לא שומרת מידע אישי או רגיש- רק מקשרת אנשים לקישור שבחרת.

לא מצאתם את התשובה לשאלה שחיפשתם?

אנחנו כאן כדי לענות על שאלות, לייעץ ולעזור לכם לבחור נכון

Contact form